Monday, 11 April 2011

Sahabat VS Kekasih ?

Salam Ceria Guys :')


    Sahabat ? Kekasih ? Bagi kamu , yang mne lbeyh pntng ? Adakah sahabat or adakah kekasih ?
Haa , okee . same2 laa kte pkir n renung2kn laa ea .. Which one most important in your life ,
Mst msing2 ngah cbok dk pkiaq yang mne lbih pnting kn , HAHA ! sory if buat u all ase xselesa ng entry kali ni .. Pkiaq , pkiaq jgop but jgn cpai mengelirukan n mengusutkan kepala anda yer ! (*_*)


  Okee , b'balekk kt tittle kte tadi .. Haa , da dpt jwpn lom ni ea ? HAHA ! Nope , juz kdding guys ..
Seriously , bagi aku sahabat amat pntng dlm life aku skunk !

Sahabat <3
* ibarat bintang yang menyinari laman kebahagan ,
* sentiasa ad untuk setiap susah dan senag !
* ta pernah jemu tuk melemparkan setiap butir2 nasihat ..
* hadir tuk bergelak tawa bersama !
* pendengar yang setia ..






* P/s : Kawan yang baek adalah kawan yang berani menegur setiap kesalahan kite !
         Dan bukan nye , kawan yg selalu m'biarkan kte hanyut d'buai mimpi .. '' Musuh Dalam Selimut ''

    Okee , now kite msuk bab Kekasih lak ea .. Ehh , mst chuke laa tuh kn ? HAHA ! Bile  ckp sal kasih kekasih ni , ramai jep yg suke kn . Ta taw knp laa kn , hEe :) ..Aku pown suke jgop kot , HAHA !
Alaa , biase laa tuh kn . msing2 sume da bsar blake kn . Mst laa ad yg nk disayangi n menyayangi kn .. Woww , best seyh ble dgr statement tuh ! Tapi , bile da ad tuh .. adakah ia seindah rupa ? Hurmm , i dun thnk so ! Why ? oo , na taw nape ea .. Haa , meh cini na habaq mai ni . HAHA ! Bile kte ad kapel , 1st mmg laa best kn . Ta dinafikan lg soal tuh .. Tapi , kapel jg yang menyebabkan kte lalai dlm sesuatu hal @ perkara . Ta gtuw ? But , bukan sume laa kn .. just se2tengah jep laa kn ! N yang ta puas hati nye , asal laa cket2 jep mst girls yg jadi mngsa kn ., Adoii , nape laa nk jd dgn girls skunk kn .. Isyhh-isyhh ! :'(
Opss , ta jg disalahkn pd mne2 laky ni yer . ( sory if slh statement bro ) .. N ta dinafikan jg bkn sume boy cm tuh ble kapel ni .. Ad gak yg , woww romantic siot .. ble ng kapel msng2 tuh , haa ng adik sdri pown kalah kot , adoii .. Bapak best seyh !

  Orait2 , dun wory bg yg ad kapel tuh ea .. boy u all kompem xkan sme cm boy2 yg jhat kt luar tuh .. Yang suke wt girls2 cm kte ni sering jd mangsa kn ! Okee , na taw part yg sweet plus seakan2 di awan2ngan bile kapel ni ? Kompem na kn , hehee !

Kekasih <3
* bintang yg sentiase cerah !
* owg yg selalu mengambil berat tika sakit , tika susah ..
* sentiasa ad tuk mendengar luahan hati ..
* selalu menjadi mangsa tuk mlepaskn amarah !
* insan yg selalu mbuat hidup ceria n yg memekarkn senyuman !


* P/s : Hargailah insan yg telah menyayangi n mnerima kte seadanya !
         Krn hadirnya adalah tanpa diduga , n perginya jua ta prnah dipinta .. <3

No comments:

Post a Comment