Thursday, 27 October 2011

Hanya mampu tersenyum :)

Assalamualaikumm ..


Sekarang Insyallah aku akan lebih tenang dan sabar .Aku sabar dengan semua yang telah terjadi dan bakal terjadi nanti .Yelaa ,benda yang akan berlaku nanti ,tade sape akan tahu kann .

Aku dengan tenang nya terima semua ape yang berlaku sekarang .Aku takan merungut pape pon ,yang penting hati aku tenang .Tenang setenang tenang nya ! Kita hidup atas muka bumi ni hanya merancang jerr .Tapi Tuhan yang menentu kann segalanya . Ajal maut ,jodoh pertemuan semua ditangan DIA kann .

Memang laa kalo di ikot kann hati yang tengah sakett lagi membara ni ,aku tak kuat untuk menerima semua ni. Tapi dengan izinNYA ,aku cuba untuk kuat kann hati dan diri aku terima ni dgn seikhlasnya . Ape pon ,aku harap dia akan terus gembira dan bahagia dgn hidup dia sekarang .

Jika itu yang dipinta ,aku terima dgn seadanya sayangg .Yang paling penting kau akan tetap bahagia dgn hidup kau sendiri .Aku akui yang aku bukan laa sorang hamba Allah yang sangat kuat .Yaa ,aku tak kuat ! Tapi ,aku akan cuba menjadi sorang yang kuat demi hidup aku sendiri .

Aku tahu ,bila orang lihat or pandang aku .Pasti orang takan tahu yang aku sekarang sedang alami pelbagai masalah kann .Itu kerana ,aku takan dan tak suke mnunjuk kann yang diri aku sekarang bermasalah .Biar laa orang kenal aku dgn sifat dan sikap aku sebelum nya .Bukan yang sekarang ! Biar laa gembira dan bahagia aku hanya diluar ,tapi hakikatnya di dalamnya hanya DIA saja yang paham dan tahu .

* Sayang aku pada kau takan pernah hilangg ! Kau first and last dalam hidup aku :'(
:: My Incik Asben ( MIA ) sayanggg awak sgtsgt !

No comments:

Post a Comment