Friday, 30 December 2011

Not in mood :''(

Jika awak lebih bahagia bersama mereka. Okayh, teruskann laaa. Saya sedar yang saya tak mampu untuk mengukir gelak tawa dan  senyuman dibibir awak lagy sekarang. Awak da laen sekarang kann ? Yup ! Memang awak betol betol da laen laa sekarang. Takpe laa. Mybe tuu kebahagian awak sekarang kot. So, even papepon. Saya kena laa terima kann. Terlalu banyak saingan untuk saya. Tapi saya tabah dan cekal untuk menerimanya ;)

Saya harap awak akan lebih bahagia bersama mereka. Tapi itu tidak semestinya bermakna kita da putus hubungan kann. Papepon, awak tetap SOULMATE saya sampai MATI kann. Saya sayanggg awak dan saya pon sayanggg kann mereka <3

saya SAYANG kamu !

No comments:

Post a Comment