Wanita dan perasaan ? Kenapa tidakk dapat dipisahkan . Wanita sering kali dijadikan mangsa hati dan perasaan kan . Wanita juga mangsa pada kata-kata manis insan yang bergelar LELAKI ! Wanita adalah seorang insan yang lemah . Lemah pada kata2 ,lemah pada belaian ,lemah pada pujukan rayu dan leman dalam segala bagai .
Wanita perlu dijaga ,dilindungi dari segala bagai problema2 oleh insan Lelaki ,bukan ditindas ! Tetapi , sebaliknya ? Wanita sering kali dijadikan mangsa oleh insan bergelar Lelaki !
Special fer yuu dear ,Suhaila ;
I noe ,yuu are strong gurl dear .Yuu never give up when doing sumtim ! Yuu are very happy gurl ,even whateva come to yuu ,dear . Fer de first time ,I started to noe yuu .Yuu are so cute ,very kind person . And 1day ,in my heart . I began to hope to become your friend . But ,lastly im very happy & so glad can be your friend ,dear ! Suhaila ,yuu are person who never cracked from smiling . Yuu are so cute when yuu smile ! But ,now ? Where's ur smiling dear ? Please ,go on with your smile Sayang . I noe , yuu will weak without your smile ,ryte ? Suhaila ,keep on with ur smile .Please ! Although much of the things yuu have to face now ,but dats does mean yuu have already lost ,oke ? Yuu still have me . I'll always be wif yuu no matter what happens .
Nur Suhaila Hj.Mohammad .
Senyuman kamu bgitu bharga ,keep on smile oke !
Lebiuu sygs <3
We are always together .
No matter whats happens . Remember dats !
Ilah & Ila . Kami sahabat selamanya even dimana berada ,kannn ?
Sayangs , kisah kitaaa tak banyak beza kan ? Setiap ape yang berlaku ,aku da lalui nya terlbeyh dahulu . Tapi ,awak kena ingat tau . Setiap ape yang berlaku , ad hikmah disebalik tuh . Sesungguhnya , orang yang teranaiya adalah insan yang paling bertuah ! Kerana ,tanpa smua tuh kitaa takan tau ape yang bakal & akan terjadi at kitaa kannn ?
Ingat ! Pape pun yang terjadi . Awak kena kuat tau . Saya tau awak sorangg yangg kuat ,tidakk mudah mengalah kannn ? Please ,be strong dear ! Im always be with yuu ,ryte ?
P/s ; I love yuu more sayangs ! <3 . Never be give up dear ;)


No comments:
Post a Comment