Ouchh ,sudaaa berbulan-bulan lama agak nye tidakkk meng-Update blog cantekkk saya ni kan . Terasa rinduu laaa pulak nak mengUpdate arini . HAHA ! Entah mimpi ape pun tak tahu laaa arini tetibe aje blog ni mau di update .
Kini ,skunk ,dan saat ni .. Blog akan muncul dengan tema baru . Sume sudaaa baru ka ? HAHA ! Iyelaaa ,see on my finger laaa . Ish , ape kess lakk tibe2 ''see my finger'' ea ? Act , bila sudaaa mula bosan & boring sesuatu mnde yang da lamaa tuh ,mula laaa bertukar wajah kan .Tuh laa yang terjadi at blog saya skunk .Muka baru BLOG .Welcome To My New Blog !
Skunk ,da tak banyak mnde laaa nk story dlm blog cantekk ni . Tah , tak tau nk story mory ape laaaa . Al maklum laaa ,hidup yang kian bahagia kan skunk .Mesti laaa daa lupe kot ape nk story & ape yang mau di share .HAHA !
Pape pun , hope yuu all can enjoy wif my new blog .0ke ? Mende yang lepas sudaa dibuang jaoh-jaoh skunk , tade lagy kisah2 dulu yang akan menghantui jiwa dan diri ni .Now , im so happy wif my life .. Yuu noe why ? Bcoz ,segala nya sudaa berubah skunk .HAHA ! Yaa , tuh laaa yang dinanti2 selama ni kan . Bak kata kawann kitaa sorangg ni laaa . PAST is PAST oke !
Mula kan hari-hari indah kamu dengan senyuman . Kerana sesungguhnya senyuman itu mampu mengubat segala duka dihati ! Nescaya ,hidup dan hari2 kamu akan lbeyh bahagia & ceria dihari2 yang mengdatang ! My life too much better than before ,Thanks GOD ;)
No comments:
Post a Comment