Wednesday, 29 June 2011

Separuh Nyawa ;(

Assalamualaikumm ,

Berat sgtsgt rase hati ni tuk melangkah pergi meninggalkann Dia . Tapi ,bile keadaan yang memaksa ,smua harus dilepaskannn even seberat mane pun hati ini . Hakikat mmg sgtsgt berat & payah tuk terima sume keputusan ni . Sekarang ,segala-galanya sudaa musnah ! Tiada lagy kata-kata semangat & pembakar semangat tuk aku terus kann hidup ni . Aku hilang segala2nya skg . Rase seperti seolah-olah sume ni hnya mimpi smentara yang harus aku terima .Tapi kenyataan nya ,ni laaa situasi dan keadaan yang berlaku kpd aku & aku harus mnerima nya dgn redha even berat sekalipun !

Awak ,dalam sekelip mata kamu pergi tinggal kann saya .Rase cm mimpi sume ni ,dalam sekelip mata saya terasa kehilangan kamu . Sumpah ,mmg payah tuk aku terima sume ni .Tapi ,even cmne skalipun ,aku harus redha & terima jgk ! Awak ,ingat laaa .Dalam setiap tidor dan helaan nafas ni .Diri mu sentiasa di hati & diri ni .Takan sesekali aku melupa & membuangmu dr hati ni !

Seumur hidup ,aku tak pernah sekali pun rase spt ni dalamm hidup .Fer de first time ,aku rase cmni dalamm hidup .Aku tak pernah jadi cmni saat hilang seorang kawannn .Tapi ,kini aku sedar nape aku jadi cmni .Sebab aku bukan setakat hilang sorang kawann ,tapi aku hilang separuh dari nyawa aku .Nyawa tuk aku terus hidup & berdiri gagah ! Hidup ni terasa kosong sgtsgt bila kehilangan & terpaksa berjauhan dgn kamu . Hidup yang tiada makna lagy ! Kehilangan kamu spt hilang separuh dari nyawa dalamm diri ni .

Kamu laa nyawa aku ,kamu laaa hidup aku ,kamu laaa semangat aku dan kamu laaa segala-galanya bagi aku . Yuu are my everythings sayangggg .Please ,come back to me dear .dun leave me alone .I can't life without yuu ! ;(

Nur Suhaila Haji Mohamnad & Fadilah Yusof <3
My bFF ,only yuu !

Truly
GladishPurple ,

No comments:

Post a Comment