It's so gard to let 'HER' go away from me ! But ,why she leave me ? Did I wrong with yuu ?
Amat sakett bila terpaksa melepaskan orang yang TERsgtsgt kita sayang pergi jauh dari kita . Adakah kesaketan tuh akan berhenti dgn sendiri nya ? Adakah kuat hati ni tuk menerima sume tuh ?
Tidaakkk ! Sesungguhnya ,hati ni saket sgtsgt tuk melepaskan dia pergi . Apatah lagi ,berpisah tuk selamanya ! Sayanggg ,please ! Come back to me dear .I need yuu sayanggg . Where are yuu ? Mengapa setegarnya kamu tinggalkann saya keseorangan di sini ?
Aku hilang segala-galanya skunk . Hilang tempat tuk aku meluahkann segala bagai luahan hati ni . Hilang bahu tuk aku sandar bila disaat aku jatuh ! Hilang senyuman yang akan selalu memekarkann bibir ni ,hilang gelak tawa yang riang .Hilang pembakar semangat aku .Hilang kecerian & kegembiraan dalam hidup ni .
Most important . Aku hilang seorang puteri yang sgtsgt chantekk & kiut miut ! Puteri yang selalu mbuat hari-hari aku disinari dgn cahaya kegembiraan .Aku hilang teman tidor & bercerita . Sayanggg ,lepas ni sape lagy yang nak kenakan saya ? Sape yang nak tolonggg usik saya ? Sape yang nak ON kann lappy ni nati ? Nati lappy ni 'mati' taw sbb da tade sape lagy yang rajin tolonggg ON & guna ia . Sayanggg ,nati sape yang nak tolongg bawak saya g jalan-jalan Monica Bay & BERpiknik ?
Sayanggg , saya bosan sgtsgt sbb da tade sape2 lagy nk usik saya dgn My Incik Asben ( MIA ) nati . Pasti saya & MIA akan rinduuu usikann awak nati .Rinduuu sgtsgt ! Awak ,saya nak sgtsgt awak selalu disisi saya even susah & senang sekalipun . Kann awak da janji dulu ,susah senang .Kita akan tetap bersama jgk . Awak akan jaga saya & saya akan jaga awak sebab kita masing2 amat menyayangi kannn .
Tapi ...
Kenapa awak tipu ? Awak da tinggalkann saya skunk .Awak da tak sayangg kann saya lagy ker ? Sanggup awak tinggalkannn saya ! ;'( .Saya sedih sgtsgt taw tak .
Ternyata ,aktiviti BERpiknik kelmarin adalah saat & kenangan terakhir kita berdua & bersama kann . Awak ,kalo laa saya taw kelmarin akan mjadi saat2 terakhir kita .Akan saya manfaat kannn stiap minit & masa bersama awk kelmarin . Sumpah ,saya akan merindui saaat tuh sgtsgt ! Tapi awak ,dalam hati & diri saya . Saya berharap sgtsgt ,kelmarin bukan laaa hari terakhir kitaa . Saya sayanggg awak sgtsgt . Tak taw ape akan jadi nati bile kita sudaaa berpisah .Saya tak bole bayang kann awak & saya tidakk lagy bersama skunk . Im not strong enuff without yuu dear .I still need yuu !
TERsgtsgt tak sangka yang kitaa akan berpisah jua .Terasa bagai mimpi sume ni . Tapi ,ape pun saya terpaksa menerima krn tuh laaa hakikat sebenar nya .Kita sudaaa terpisah ! Terlalu banyak kenangan kita saat bersama .Suka duka ,gelak tawa ,susah senang .Kita bersama ! Hargai & sematkann dalam jiwa yang amat dalamm oke .
Sayanggg ,skunk kita tak lagy sebumbung .Tiada lagy saat2 tidor bersama ,lepak sekali ,makan sama-sama ,gelak siang malam sama-sama .Sume tuh da tade lagy skunk .Tidakk kah awak rinduu saat2 tuh sayangg ? Ape pun kputusan kamu ,saya terima sayanggg .Yang penting ,awak bahagia & dapat hidup dalam senyuman selalu .Tanak nanges2 lagy taw . Kuat kannn semangat awak sayanggg ! Saya sentiasa ad tu awak even jauh beribu batu sekalipun kita .Yang penting ,hati & ingatan kita tetp bersama selamanya !
Ingat ,saya sayanggg awak sgtsgt ! Biar terpisah dek jarak & masa tapi yakin laaa bahwa .Hati kita selalu bersama dalam stiap minit . Ily so damm much dear <3
Nur Suhaila Haji Mohamad + Fadilah Yusof ;)
She is my soulmate .
Senyuman ,gelak tawa ,suka duka kamu sentiasa dalam hati ini .
Jangan sesekali pernah engkau sakiti ia .
Kerana ia TERamat pedih tuk
Diterima !
Ingatlaaa ,kebahagian kita tetap akan bersama selamanya .
Dalam susah & juga senang .
No comments:
Post a Comment