0800 a.m.
25 / 07 / 2011
Di awal pagi ,kami bangun .
Get ready to go to Kolej Ranaco Education & Training Institute ,
Cam kebiasaan ,bangun di awal pagi .Tapi ,hari ni TERlbeyh excited kot. HAHA
Nak tau sebab ape ? Of course laaa sebab arini kami TERlbeyh 'melawa' plus chumell gituu kot .
Waaa ,cam laaa chumell sgt kann .HAHA ,tapi kami mmg 'chumell' kot .
Haa ,yang laen2 jangan nak jealous sgt laa ea nga kami orang ni .
Alaaa ,kami kann suke BERgedix-gedix ni .HAHA
Tapi ,bukan gidex btol2 tau !
Gedix kami ada batas ;)
Before go to Kolej
smile ;)
Ondeway to Kolej
Loike ;)
Before masok kereta doe !
Dimana2 pun bole ;)
Before drive pon kena posing dulu laaa
Kami shuke BERposing gituu ;)
In da car .
Tade teman ,sorang2 pon jadi laaa ;)
Opss ,before gerak laa doe .
I was loike it ;)
So ,tuu laaa hasil nya bila da bangun awal pagi ,
semua ni terhasil disebab kann lambat tuk gerak ke tempat destinasi yang ingin dituju .
HAHA , kami memamg shuke melambat-lambat kann masa .
Opss ,SALOHHH !
Actually ,dis time sedang waiting fer owner punyer kereta bsiap laa doe .
Hehe ,so jangan salah faham sama kami laaa .
Kami sgtsgt penting kann masa ,krn masa ituu Emas kann ;)
Today ,melawa just fer a while bcoz Sheq-Day punyer hari tak best laaaa .
Buat penat kitaorang melawa je tau .HAHA
Tapi tape laaa ,coz I da dapat Kupon fer my attendant lorh .
Shukeshuke ;)
k ,Baibai !
No comments:
Post a Comment