Friday, 22 July 2011

Funfair !

22/07/2011
Telah jatuh pada hari Jumaat .
Detik ,1030 p.m.

Nak tau ape yang jadi pada tarikh & waktu tuu ?
HAHA
Cam tak sangka kot ,my dad ajak gy Funfair .
Waa ,terbaek laaa abah !
Opss ,jangan salah paham lak ea akak & abang tuu .
Bukan tlalu excited mnde dop ,tapi just tak sangka kot sbb ..

 Sebab fer ur information kannn ,
my dad ni bukan laaa sorang yang cam bapak orang2 laen kat luar tuu .
HAHA
nak tau sebab ape ?
sebab ,my dad ni tak suke tempat2 yang sgala bagai cam tuuu . 
So ,bila da tiba2 ajak anak2 dia gy Funfair .
Haa ,ape lagy .Tkejot kot ktorang .HAHA

First ,alasan Abah nak kuar is ..
Lapar weyh !
( Haa ,pdhal nk ajak mkn kt luar kann .HAHA )
Tapi ,rupe2nya Abah da plan kot dgn Ma nk kuar makann mlm ni .
Haha ,terkena lagy laaa anak2 ni kann .
Ma cakap ;
''ase nak makan pulut ikan bakar weyh malam ni''
Abah said ; Haa ,jumm laaa .Abah on jep .

Tapi ,kami adik beradik buat tak tau aje .
HAHA
Sebab ,kami orang tak caye kalo btol laaa dorang tuu nak makan kat luar.
so ,buat 'donno' jelaaa .
Tapi ,bila Ma & Abah da ciap2 .Haa ,ape lagy .Kami mulaa laa 'kalut' bagai .HAHA
 Ish ,rupenya betol2 laaaa .Adushh !
( nsib tak kena tnggal kann )

Fer da first time kot ,my dad ajak gy Funfair .
HAHA
Seumur aku 19taon ni ,ni kali ptama aku dgr Abah cakap
''jummm nak gy Exspo gak'' *exspo is Funfair laaa ( bhs kmpung ktakann )
Memang tak sangka ,dan tak sangka !
Tapi ,pape pun .Yess ,akhirnya tbuka gk pintu hati Abah nk join ktorang gy Funfair kann .
HAHA ! ( ayat bodek tuk nextime kot )

No matter wat happen ,
Abah ,yuu are da best father in da world laaa !
sayang Abah & Ma ketat-ketat <3


Truly ,
Eiylah Yusof

No comments:

Post a Comment