Bila perasaan da mula SAYANG ,sume yang dibuat BENAR belake !
Ape yang dikata kannn oleh orang laen ,
arghh ,hirau kannn jelaaaa .Alaaa ,sume tuuu just dorang jeles jep kot .
So ,fer wat aku nak caya & dengar cakap orang kann .
Bole ''MAM'' laaa ko dgn ko pyer GOSIP tuu skali .
HAHA ! ( ketawa sopan )
Urm ,tapi bile da kena batang hidung sndiri ?
Haa ,amacam beb ..Best tak ?
Lalu laaa mjawap dgn sgala bagai perasaan yang ad time tuuu .
Ape lagy ,jawap gune airmata laaa ko tuu !
HAHA !
Sumpah ,bila da kena camni .Aku down sgtsgt .Segala semangat aku hilang lagy .
Segala kepercayaan yang aku beri selama ni ,dalam sekelip mata jep
di khianati cmtuu jep kannn .
Aku sayang kau sgtsgt .Tapi ,kau tahu ker ?
Aku perlukann kau selamanya .Tapi ,kau nak ker aku ?
Aku tak bole hidup tanpa kau .Tapi ,kau bole jep kannn ?
Aku tak pernah sayangkannn sumone tuu cm aku sayang kann kau ,TAHU tak ?
Segala-galanya dikongsi bersama ,aku bahagia bile dgn kau .
Kau pengubat rinduu aku .
Kau pembakar semangat aku ..
Kau senyuman & gelak tawa aku .
Kau airmata aku .
Bagi aku ,sume yang telah ditentu kann oleh aku sbb KAU !
Yuu are my everythings !
Enuff !
Cukup laaa penderitaan yang selama ni aku dapat .
Tolongggg ,jangan biar kann ia berulang lagy !
Aku ta sanggup kot nak terima sume ni lagy ,SUMPAH aku tak sanggup laaa ;(
Maaf ,aku bukan Gurl laen yang kuat dan bole terima ape jua
keputusan or keadaan skalipun !
Aku tak KUAT laaa !
No comments:
Post a Comment