saya SAYANG awak !
Ape pun ,tetap akan sayang awak .Sayang awak jugak laaa ;)
awak sayang saya tak ?
Tape ,tak kesah pun sma ada sayang or tak .Yang penting ,
saya sayang awak sgtsgt ;)
saya RINDU awak !
Tapi ,awak tuu rinduu saya tak ?
Urm ,tape laaa kalo awak tak rinduu kann saya pun .
Sebab ,yang penting saya memang sentiase rinduu kannn awak laaa ;(
saya CINTA awak !
cinta saya at awak tak dapat diluah kann dgn kata-kata tau .
Awak ? awak cinta kannn saya ker ?
Urm ,jangan risau ea sbb cinta saya kat awak takan pernah
bkurang tuk awak stiap saat & minit skalipun .
Awak ...
sayang ,rindu ,& cinta .
hanya tuk awak sorang jep tau .Awak tau tak ?
dalam hati ni ,da tade sape2 lagy yang bole ganti kann awak laaa .
Kenapa saya bole sayang kannn awak ea ?
Urm ,benci laaa bila hidup ni terpaksa ada perasaan bagai
SAYANG ,RINDU ,CINTA kannn .
Bole tak kalo saya nak buang prsaan ni jauh-jauh ?
Tapi ,tak bole laaa ! Hurmmm ;(
Awak ,kenapa hidup ni perlu ada sayang ea ?
dan kenapa saya harus sayang kann awak ea ?
Awak ,saya tak kesah pun bila harus sayang kann awak ,tapi ...
Ianya akan jadi sakett sgtsgt ,bila
sayang tuu tak dibalas kann !
Bila kitaa sayang kann someone tuu kann ,mesti berat bg kitaa
tuk mghukum ape ksalahan yang dia laku kann ,
kitaa akn mnerima ape jua kslahan & kburukann dia pd kitaa .
Sometimes ,bila aku keseorangan .
Aku terpikir ,BODOH kahh aku sbb terlalu sayang kann dia ?
Urm ,tidakkk !
aku cube yakin kann hati aku sendiri ,yang aku bukan bodoh
sebab sayang kann dia .Yup ,tak bodoh laa !
Tak bodoh sebab ,setiap manusia ada
perasaan sayang kannn .
just ,kuat & tak kuat jelaaaa kot .Urm ,tapi ..
yang masalah skg ni ,aku da sayang kannn dia sgtsgt laaa !
da kuat laaa tuu kann .Tapi ,awak tau ker yang
perasaan sayang saya kt awak da kuat ?
awak tau ker ?
Hurmm ,mesti laaa TAK tau kannn .
Fer ur information dear ,
saya SAYANG awak sampai SYURGA laaa !
Tolonggg laaa ,tade sape2 lagy yang bole saya sayang cam
saya sayang kann awak !
Sekarang ,hanya satu PERSOALAN yang bmaen dlm kotak fikiran aku ,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
Adakah saya PENTING bagi awak ?
adakah awak SAYANG kann saya cam saya sayang kann awak ?
adakah awak pernah RINDU kann saya smpai tahap cm saya rinduu kann awak skunk ?
adakah awak CINTA kann saya sepenuh hati awak ?
Hanya jawapan dari soalan-soalan tuu yang
aku nanti kann dari dulu sampai skunk .
Tolonggg awak !
Pliss ,answer my question dear .
I need your answer rite now .
Jangan biar kann saya terus tertanya2 pada hati sendiri .
sebab hati saya tak mampu tuk mjawap sume ni
* Nanges ;(
Truly ,
Eiylah Yusof
No comments:
Post a Comment