Aku ad kakak . Aku pyer kakak sorg jep dalam dunia ni taw . So , mst laa aku sayang kakak aku sgtsgt !
Kakak aku , now da 22taon . Tapi , cm gaya org 22 kew ? Hahaha , kalo laa korg ni taw n knal si kakak aku ni cmne . Kompem , korg pn ckp bnde yang sme taw . Eh , umo da 22 taon . Tapi perangai , haa cm budak kcik jep laaa . Hehee . sory Kak Long <3
Aku happy sgtsgt ad kakak cm die taw . Die mmg faham laa perasaan aku ni . Haa , lagi2 laaa kalo perasaan bab cinta-cintan ni . Hehehe . Die mmg sporting abes laaa . Susah kot nk jmp akak yang mcm die ni . Akak yang sporting pluss kepala giler2 . Hahahaa ! Die selalu bagi aku support dalam pape hal sekalipon . Die ta suke tgok adik2 die dlm kesusahan . Die adalah kakak aku . Dan die juge lah ibu kami bile Mom aku tade at umah or bile Mom aku sakett . Die mmg senang tuk memahami hati adik2 die . Die paham kami ! Arghh , kalo laa tade die kan .. Cmne ea hidup kami ni . Die da cam ibu kami laaa . Ibu kedua kami . Aku sayang die sgtsgt <3 .
Fauziah Binti Yusof !
My sister pluss ''crazy sis''
Now , 22 taon .
Status , ''engaged''
Kak Long wif Kak Ngah .
Ni pic time raya last years , kami skluarga mmg tiap2 taon sdondon !
Akak n adik yang ta suke dduk diam , ad jep aktiviti .
Sayang kamoo ketat-ketat <3
Haa , ni laa akak aku n my future bro in-law nati .
Yeahuuu , aku akan dpt abang . Suke :)
Kak Long wif Tunang die . Abang Imie A.K.A Abang Long or name sbenar .
Shamsul Hakimie Bin Ismail .
Hurmm , dis years . 2011 . Ta lama lagi da nk raye kan . Enden , raya haji lak .. Alaa , bile part raya haji nti laa ta suke ni . Tapi , bg akak aku mmg die laa org yang paling bahagia nti kan . Sebab nk jadi Raja Sehari laa katakn . Sape yang ta bahagia kn . Heheehe . Tapi , kami terpaksa kehilangan die . Sedeyh laaa cmnie ;( . Eh , tapi tape laaa . Kan tuh tuk kbahagian akak aku jgk . So , aku pon turut bahagia jgk . Coz ta lama lg aku akan dapat ''Abg Ipar'' . Yess , da lma sgt aku nk rase ad abg cmne . Sbb aku tade abg laaa . So , bile die da kawen nti , mst laaa aku akan ad abg kn . Yess , suke nyer aku ! Lalalaalalaa :) .



No comments:
Post a Comment