Now , bout adik aku yang num3 lak ea .. Aku kan ramai adik . ( tiga pn ramai ker ) . Hahahaa ! Haa , so nk tanak . Korg kena taw n dgr laa jgk kan . Alaaa , nk citer sal adik2 aku jep kot . Maklum laa org tade sape-sape yang special kn . So , citer sal adik jep laa . Hhehe ( tachink laa plk ) .
Adik aku yang sorg ni , haiyaaa bnyak besar maa dari aku . Ad tuh , cmpai2 org ckp die akak n aku ni yang adik . Waa , cm best jep dgr . Hahaaha ! Adushh , akak n adik pon ley tukar2 kew ? Eh , makcik .pakcik . Yang tuh adik sy laa . Die adik , sy kakak . Haa , da letih kot asyek kena jwp cm tuh jep ckmo . Hahaaha ! Tapi , pape pon aku happy sbb adik aku lagi besar dari aku . So , tade laa npk aku ni cm da tua kn . Hahaha , ngade2 laa plk die ni . Over acting laa , Hehee :) . Tapi , seyes weii . Aku pergi laaa mne2 pn . Org akan ckp aku ni adik . Nape ea ? Aku ni kecik sgt kew , aku ni budak2 lagi kew , aku ni ta matang kew ? Arghh , tuh sume bukan jwpan die laaa . Jwpan die , ialah adik aku tuh yang besar sgt dr aku . Haa , sape suh ? Kan da kena trime n pegang jawatan ''kakak'' kpd aku . Hahaha !
Noor Fatin Binti Yusof !
Adik yang num3 dr 5beradik ..
16taon .
Seorang yang rajin + malas ..
Adik yang suke sakat aku ..
Adik yang suke kacau aku bile2 masa jep .
Adik pluss bantal tidor aku , Hahaha !
Kak Ngah wif Kak Chik <3
Rindoo usikan kamoo .
You are my ''pillow'' .
Love n Miss u Fatin <3
Now , die skunk form4 . Hurmm , 16 taon laa kn . Baru jep lps mhdapi exam PMR last year . Saya pgil die Fatin , tuh jep laaa . Tapi , adik2 aku yang laen n spupu spapat aku pgil die ''Kak chik'' . Hurmm , fatin ko jgn nk enjoy2 sgt yer . Even da abes exam pn . Tapi , kena ingat yer . Next year nti ko nk exam yang lagi laa paling besar taw . Exam yang mnentukan pjalanan hidup ko tuh . So , dis year study rajin2 ea . Bukan masa tuk honeymoon2 oke ? Nway , Miss you very much ''Kak chik'' <3 .



No comments:
Post a Comment