Betapa mudahnya tuk menyukai seseorang .
Namun ianya amat perit bila perasaan suka hanya dirasai seorang diri .
Betapa susahnya tuk menyintai seseorang .
Namun ianya sangat indah jika perasaan cinta dirasai bersama-sama .
Biarkan berpukul berpalu persoalan yang datang . Aku tahu kau tiada jawapan tuk semua itu . Aku tahu tuh !
Kenapalah ada istilah Jatuh Cinta , dan bukan nya Jatuh suka ?
Bukankah jatuh suka itu lebih ramai orang hadapi ? Even kita da berdua pun ,
perasaan suka tetap ada . Tak kira siapa yang mendatang , siapa yang dulu tiba . Kalo yang datang tanpa harapan takpe , ni datang bawak sejuta harapan yang asyik menakutkan hari-hari kita !
* Nevermind , selagi percaya padanya .kita tahu dia yang pertama !
No comments:
Post a Comment