Friday, 6 May 2011

Dia ;Muhammad Faidhi Bin Yusof

Salam to all ..

  Aku pyer adik . Haa , ramai tol laaa adik aku ni kan . Ta abes2 jep nk story sal mereka ni . Alaaa , ,mmg ta akan abes pon . Yelaa , lps sorg adik . Sorg lagi . Adushh , fenink2 ! Tapi , tape laaa . Sebab aku sayang dorg , aku post laaa . Haa , sape-sape yang di post at cini . Tuh laa antara org2 yang aku sygs bangat sih !


  Now , i wan to share wif u about ''my adik'' sorg lagi ni haa . Adushh , adik ni lagi yang paling ku fenink . Haii , yang sorg ni laaa paling byk kerenah taw . Macam2 kerenah si budak ni sorg laaa . Ta daya aku nk mjage nye . Aku pyer adik ni , yang num4 . Second last bro ! Hurmm , adik aku sorg ni mmg mcm2 perangai laa . Adoii , letih eden nak uruskan taw . Adik yang paling giler , adik yang paling kelakar pluss lucu , adik yang paling sumbat , adik yang paling banyak gelagat . Waa , aku nk ckp stu2 ni , kompem mmg ta abes laaa . Just pendek citer , die laaa yang paling giler2 dalam family kami . Haa , tanpa die . Senyap sunyi taw umah ktorg ni . Haa , amek ko ! Arghh , ta suke laa bile die tade at umah or same ktorg . Ta meriah suasana kot .


Muhammad Faidhi Bin Yusof !
My funny bro , yang num4 ea .
Love n miss him damm much <3


Adik yang kelakar .
Adik yang peramah .
Adik yang suke meminta , hahaa !
Adik yang giler-giler . Tuh penting .


Kak Ngah wif ''abang''
You are my funny bro , love u !
Happy ending wif you <3


   ''Pedy'' . Tuh laaa pngilan manja yang kami satu family bg at die . Tapi my mom n my dad , pgil die ''abg'' . Name mnja katakn , Hehehe :) . Hurmm , nk pndek kan citer lagi laa . Kami bangge ad die . Die adalah satu2 nye harapan kami skluarga . Alaaa , die laa yang paling cerdik or pndai dlm kami lima beradik senang citer kan . Hahaha :) . Dia at hostel skunk . Dari start form one cmpai laa skunk da form three . Die still at hostel . Alaa , bdk kelas elit kot . Kena laa dk hostel an ? Hahaa , pdn muke ko yer Pedy . Duk laaa citu cmpai ko abes ea . And paling pnting cmpai ko dpt kurus n turunkn berat bdan uh . Hahaha ( gurauan yg biase ) . Btw , aku pown rindoo giler at die skunk ni . Die pngubat diwaktu aku sedih2 taw , die selalu hiburkan aku dgn lawaking die uh . Dan smemang nye . Aku terhibur sudaa ! Miss him damm much , abg <3

No comments:

Post a Comment