Waa , da lma tol laaa ase nye ta berblog ni . Rindoo lak ! Hehee :) . Hurmm , ta berblog pon lma , ta balekk kg pon da lma kot . Waaa , rindoo nak balekk kampung lebih dari rndoo berblog . Haa , rindoo sgtsgt at kampung pluss at my youngest bro . Miss him damm much ! Adik , rindoo bangat sih sama kamoo . Da lama ta bergurau2 ng adik . Rindoo adik sgtsgt ! <3
Mohd Fazrie Bin Yusof !
My youngest bro , love n miss himm damm much <3
Rindoo senyuman adik .
Rindoo gelak tawa adik .
Rindoo gurauan adik .
Rindoo semua tentang kamoo !
You are my everything adik <3
Kak Ngah wif Adik <3
Miss dis moment when i wif u .
Adik yang banyak kerenah .
Adik yang kelakar .
Adik yang selalu mbuat senyuman t'ukir dibibir aku !
Aku pyer adik . Aku rindoo sgtsgt at die . Da lama kot ta jmp die . Da sebulan lebih ? Waa , cam ta caye laa plk aku . Ouh , ptot laa aku da rindoo giler at die skunk . Uwaaa , nak adik ! Rindoo kamoo adik . Kak nagh miss sgtsgt adik . Adik camne skunk , mst laa oke kn . Adik kak ngah kan kuat org nyer . Same cam kak ngah kn , so adik mst laa baek2 jep skunk kn . Adik jgn nakal2 taw , adik kena rajin pergi sekolah . Adik jgn buat hal ea , adik jgn susahkn ma n abah taw . Adik kena jage ma n abah yer . Kak ngah rindoo sgtsgt at adik . Waaaa , aku nk balekk skunk jgk ! Nak maen ng adik , nk peluk adik , nak makan ng adik , nak g pasar ng adik , nak g jalan2 ng adik . Yang paling penting , aku nak peluk , cium adik byk2 ! Hurmm , adik jgn nakal2 yer . Law adik nakal , kak ngah ta belikan baju lg . Nak baju n seluar lg ta ? Haa , law nak . Ingat pesan kak ngah oke . Dun be noty2 my beloved bro . Miss him damm much ! <3



No comments:
Post a Comment